jueves, 27 de enero de 2011

Aprofundint en el món del material fungible.



Aprofundint en el món del material fungible.

Un dels treballs de plàstica que més m’ha agradat, ha set el treball amb ceres manley, ja que va ser com una mirada retrospectiva a la meva infància.

Les ceres manley sempre ha estat un recurs que he utilitzat bastant a la meva vida per expressar-me damunt un full.

Aquest colors em donen vida, em fan sentir més alegre i m’inciten a dibuixar, cosa que amb altres tècniques no em passa.

Aquest dibuix era totalment una opció a donar sentit a les expressions lliures..., no havia cap tipus d’ordre o demanda a l’hora d’escollir les figures o les línees que cada una de nosaltres volia fer.

Un altre raó pel qual he escollit aquest dibuix, i aquest treball com el més representatiu i el que més m’agrada’t, ha set que ha quedat una imatge molt bonica i harmònica. Espero que a vosaltres també os agradi....!




No hay comentarios:

Publicar un comentario