jueves, 27 de enero de 2011

L'expressió amb volum







La raó d’escollir aquesta feina cóm una de les que més m’han agradat, és pel cóm m’he sentit fent i manipulant amb aquest material: El fang.

La sensació que he tingut mentre manipulava la meva peça de fang, era de fluïdesa, de frescor, de llibertat....m’he deixat fluir en tot moment, sense haver de pensar en què o en cóm havia de fer això....., era lliure en la meva totalitat.

La manipulació del fang també m’ha transportat mental i emocionalment parlant a la meva infància. Quan era petita sempre jugava amb la terra del jardí, ho barrejava amb aigua i pedres, i el modelava amb tant de gust que el temps passava i jo ni m’adonava. Ara que soc gran, sento el mateix.... i per això he gaudit moltíssim amb l’activitat de manipulació i expressió a través del fang. M’agradaria que tothom ho provés...., a veure que sentiu!



No hay comentarios:

Publicar un comentario